lørdag 12. februar 2011

Hjemmelaga og så stolt!

Fikk symaskin i julegave, den første jeg noen gang har eid. Alltid vært litt skeptisk i forhold til symaskiner, kan erindre flere episoder fra ungdomskolen som absolutt ikke gjør seg på trykk!! Men bestemte meg for at i dag skal jeg bekjempe udyret og gjøre et forsøk på hjemmelagde morsdags gaver.

Fant frem noe stoff som jeg hadde liggende, det var enkelt... og så

tegnet jeg hjertene for hånd og klipte de opp til 3 hjerter, fortsatt enkelt...

...sydde rundt, stappet og sydde på snor slik at de kan henges opp, ikke fullt så enkelt da stoffet og maskinen ikke helt fulgte ordre!!!...

...tilslutt fikk jeg skrevet på bokstaven M med kaligrafipenn. Da mine sy kunnskaper er på startstreken så er tanken på å begynne med korssting så fjernt fra mitt vokabular at når jeg knapt kan uttale ordet så sier vell det meste seg selv...smiler...
Da vidunderene var ferdig sprang jeg hylende opp for å vise min bedre halvdel hvilken fantastisk kone han har som kan få til å sy noe så magnifique!! Han var hjertens enig, han var heldig syntes han, men jeg trengte ikke å begynne å sy noe klær til han......siden jeg var så fornøyd med meg selv så jeg bort fra det siste oppgulpet og pakket inn gavene med et stolt smil rundt munnen...
Da gjenstår det bare å se hva de som får gavene synes om herligheten ;)

1 kommentar:

Randi sa...

Syns de ble kjempefine jeg!